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Proceedings

Exploring the Re-Identification of Industrial Entities on Autonomous Guided Vehicles

  1. Jérôme Rutinowski Chair of Material Handling and Warehousing, TU Dortmund University, Germany
  2. David Schuster Chair of Material Handling and Warehousing, TU Dortmund University, Germany
  3. Sönke Kauffmann Fraunhofer Institute for Material Flow and Logistics IML, Germany
  4. Pedro Arias-Pérez Centre for Automation and Robotics C.A.R. , Universidad Politécnica de Madrid, Spain
  5. Frederik Polachowski Chair of Material Handling and Warehousing, TU Dortmund University, Germany
  6. Miguel Granero Centre for Automation and Robotics C.A.R. , Universidad Politécnica de Madrid, Spain
  7. Moritz Roidl Chair of Material Handling and Warehousing, TU Dortmund University, Germany
  8. Pascual Campoy Centre for Automation and Robotics C.A.R. , Universidad Politécnica de Madrid, Spain

Zusammenfassungen

This study explores the re-identification of industrial entities utilizing automated guided vehicles (AGVs). In particular, the focus of this publication rests on the detection and identification of Euro-pallets in warehousing environments. By implementing such systems for both ground-bound and aerial AGVs, the research analyzes the feasibility of real-time detection and identification of Euro-pallets. The preliminary findings of this study highlight the potential of such mobile, dynamic re-identification system, which may enhance warehousing processes in the future. Current limitations, such as system reliability and transmission protocols, are explored and discussed as well.

Diese Studie befasst sich mit der Re-identifikation industrieller Entitäten mit Hilfe von AGVs. Der Schwerpunkt dieser Veröffentlichung liegt auf der Detektion und Identifikation von Euro-Paletten in Lagerumgebungen. Durch die Implementierung solcher Systeme sowohl für bodengebundene als auch für flugfähige AGVs wird die Praktikabilität der Detektion und Identifizierung von Europaletten in Echtzeit untersucht. Die vorläufigen Ergebnisse dieser Studie zeigen das Potenzial eines solchen mobilen, dynamischen Re-identifikationssystems, das die Lagerprozesse der Zukunft unterstützen kännte. Aktuelle Einschränkungen, wie die Zuverlässigkeit des Systems und die genutzten Datenübertragungsprotokolle, werden ebenfalls erforscht und diskutiert.

Keywords

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